zondag 7 februari 2010

Lady in red



Ik doe gewoon nog een keertje mee met de challenge van De Stempelwinkel . Tenslotte zijn alle gebruikte stempels van Cherry Pie en rood/wit is ook één van m'n favoriete combinaties, dus ik doe lekker nog eens een gooi naar een leuke prijs.

Het kaartje had ik gemaakt voor de verjaardag van Wybrich , maar die is inmiddels weer voorbij, dus kan ik 'm nu met een gerust hart posten.

-*-

Decided to enter again in the challenge at the Stempelwinkel's blog . After all the stamps used are all from Cherry Pie and red-white ís one of my fav colour combinations, so I'll take another chance at winning the challenge ;)

5 opmerkingen:

  1. red-white is a wonderful combination :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Saskia en een super stempel. Nou mijn kleur is ook rood al zie je dat niet altijd in mijn kaartjes terug (wel in huis...)

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een hele mooie kaart, dank je wel!
    hij staat bij mij in de vensterbank te pronken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaart heel stijlvol.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen