zondag 6 november 2011

Groen

Door alle drukte met de Kreadoe helemaal vergeten om deze kaart te posten. De stempel is van Enchanted Ink en ik ben helemaal los gegaan met het inkleuren, gewoon met potloden en de burnisher van Lyra. Ik heb wel een paar keer ook met de geurloze terpentine gewerkt, maar eigenlijk vind ik de burnisher een mooier resultaat geven.
Ik heb begrepen dat Derwent die nu ook heeft, die zal wat makkelijker verkrijgbaar zijn dan. De moeite waard om eens uit te proberen.

I've been busy at the Kreadoe convention here in The Netherlands so I totally forgot to post this card. The stamp is from Enchanted Ink and I coloured her with pencils and the burnisher from Lyra. For about a year or more now I haven't used the odourless mineral spirit technique anymore, I like the results with the burnisher better. I understand Derwent also added a burnisher to their collection so if you're using those pencils maybe you can give it a try too.

3 opmerkingen:

  1. You get to use some very unusual stamps. I rather like this image. I love using my copic pens so much that I forget to use my pencils. I must get them out again.
    Kate x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel apart maar wel mooi, vind ik

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fantastic!

    I also lve the blue one from the last post! GREAT!

    hugs Susi

    BeantwoordenVerwijderen