zaterdag 14 april 2012

ArtJournal classes

Ik volg een online cursus over Art Journals, waarbij je kunt kiezen uit 21 lessen door 21 verschillende mensen. Je kunt dit in je eigen tempo doen en zelf je weg vinden in de volgorde die je aanstaat.
Ik was vorig weekend begonnen met mijn eerste les: Intuitive Painted Layers door Dina Wakley. Heb de instructies redelijk nauw gevolgd, alleen het dessin papier op het eind vervangen door stempelafdrukken. Ik wil toch ergens een stempel gebruiken, hè?
Ben qua eindresultaat niet erg tevreden, het is gewoon 'niet mijn ding' maar de stappen waren erg leuk om te doen, een volgende keer gewoon meer mijn eigen draai eraan geven.

Vandaag trouwens in Zeist weer een drietal journals aangeschaft, weer eentje van Canson, zoals deze maar dan groter, een kleinere van Moleskine en een in-de-tas formaat om onderweg te kunnen kladderen.


I'm attending an online class on Art Journals, called 21 secrets. It consists of 21 lessons, you can do them in your own pace and choose in what order you want to follow them. This is my first, it's Intuitive Painted Layers by Dina Wakley. 
I had great fun using layer upon layer following her instructions. The end result isn't really my 'cup of tea' but I'll just have to incorporate it more into my own style.

6 opmerkingen:

  1. Knap gemaakt Saskia maar ook niet zo mijn ding.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Saskia. Erg leuk je ontmoet te hebben in Zeist. Toch altijd gaaf de mens achter de foto te zien nietwaar. Je journal ziet er prachtig uit. Ik ga dat ook steeds leuker vinden maar ik zie dat jij lessen volgt. Wat goed. Dat helpt denk ik toch erg goed. Ben benieuwd naar de volgende hoor.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Saskia,
    Het ziet er wel leuk uit!
    Frisse kleuren.
    En ik begrijp: jij ook een keertje uit je comfortzone ;-) ??
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zal leuk zijn, zo'n cursus volgen Saskia! Het begin is alvast gaaf.
    Wat jammer dat ik je niet ben tegengekomen op het ASE...in de herkansing dus maar eens he...

    Geniet lekker na! Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Doutzen: Ja, een beetje toch wel, des te stoerder dat ik het hier plaats, hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad!!
    Ik zit nog te denken over het plaatsen van de lentekaart ;-)
    maar wie weet: goed voorbeeld doet goed volgen!!

    BeantwoordenVerwijderen