dinsdag 8 mei 2012

You get what you get!

Zoals ik al eerder eens schreef, volg ik de klassen van 21 Secrets. En ééntje daarvan is credit card flowers gegeven door de charmante Martha Lever met haar heerlijke Amerikaanse accent. Op haar blog kun je er een kort filmpje van zien.
Hier is mijn eerste probeersel en ik moet zeggen, het ziet er goed uit. Nooit geweten dat ik kon schilderen. ;)


As I mentioned before, I'm attending the classes at 21 Secrets.  And one of them is called credit card flowers by the lovely Martha Lever with her charming American accent. You can see a short vid on her blog
This is my first try and I must say I'm impressed with own my painting skills. ;)

10 opmerkingen:

  1. Very well done Sassy. I love all the new things I have learned from online classes and video tutorials. It looks as though you have found a good one, as this is a very good first go. Kate x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, Saskia, dat ziet er mooi uit!!
    En dat wordt je workshop????
    Ik schrijf me bij deze in ;-) !!
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi gedaan Saskia. Prachtige stijl en kleur.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi Saskia!! Ik zal straks 's kijken hoe het gedaan is, ben benieuwd, het resultaat mag beslist gezien worden!

    Groetjes
    Yolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou Saskia wat weet je nog meer niet, wie weet wat we allemaal nog te zien krijgen met de diverse technieken.
    Deze is supergeslaagd.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stunning - aren't you clever! I can't paint or draw so am super impressed with your gorgeous flowers, Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja dat wil ik ook wel graag leren, hi hi
    prachtig, ja je kunt echt schilderen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful painting!You are evry talented.
    Lieve groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen