zondag 16 september 2012

The fire within

Weer een pagina gemaakt in mijn art journal. Ik was bezig met een canvasje voor oktober en elke keer wanneer er een stencil helemaal onder de verf of inkt zat, drukte ik het één of twee keer af op deze pagina. En toen het canvasje af was, ben ik meteen maar doorgegaan met deze pagina.

De vurige dame is van Enchanted Ink, echt een lekker stoer wijf ;). Ik heb haar ingekleurd met mijn inktense potloden (word echt een inkleurjunkie). Op de achtergrond heb ik flink wat gestempeld, kijk even bij het designteam als je wilt weten welke ik allemaal gebruikt heb. En nu ik dit opschrijf, bedenk ik me dat ik niet eens genoteerd heb dat hier en daar ook de waterdruppel-achtergrond gebruikt is.



I was working on a canvas for october and had this page at hand to print the stencils I had used so not to let any paint go to waste. 
After the canvas was done, I just had to finish this page as well. So I selected the firy lady from Enchanted Ink for my vocal point. 
I coloured her with my Inktense pencils, which I'm totally addicted to. If you want to know what other stamps I used please check out the designteam blog.

6 opmerkingen:

  1. Ik ben helemaal weg van de achtergrond Saskia, wat een warmte en variatie is er te zien...heerlijk!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely autumnal colours Sassy. perfect for the fire image. Kate x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig en je achgergrond is super. Schitterende kleuren.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Saskia,
    Wat een prachtige achtergrond.
    je raakt niet uitgekeken, iedere keer zie je weer een ander detail.
    Knap hoor.
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk die "vurige" kleuren! Ben dus niet de enige die de stencils eerst nog ergens anders op afdrukt voordat ze schoongemaakt worden... Het maakt een prachtige achtergrond samen! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Awesome brilliant fiery background, love the fancyful page very much.
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen