zondag 21 oktober 2012

Dylusions en vintage

Ik was bezig met wat vintage stempels maar had geen zin om daarbij de vintage distress inkt kleuren weer te gebruiken, ik wou wat vrolijkers en pittigers. Dus ik heb met de Dylusion inkten gespeeld en die combineren er ook heel goed mee.
Onderstaande kaart is het resultaat. De stempels zijn van De Stempelwinkel en Non Sequitur.

I was playing around with some vintage stamps like the advertisements here but didn't want to combine them with the usual distress inks. I wanted a non-vintage but alive and vibrant colour scheme. So I used Dylusions instead and they combine really great. 
So here is the result. The stamps are all by De Stempelwinkel and Non Sequitur.

7 opmerkingen:

  1. Wat een p;rachtige kaart Saskia, mooie herfstachtige kleuren en leuk voor een man om te krijgen.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De Dylusions combineren prachtig! Leuke stempels bij elkaar en een mooie kaart geworden! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw, ik vind het super mooie kleuren Saskia.

    Groetjes

    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat laat je hier een geweldige combi van vintage en Dylusions zien, Saskia...heerlijk stempelwerk, prachtige creatie!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Saskia!
    Je hebt een erg mooie kaart gemaakt!
    Ik heb je opgenomen bij mijn bekende blogberichten, want ik ben weer online op mijn blog (tineke creatief) sinds een lange ziekenhuisperiode.
    Yoy ziens,
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen