donderdag 9 mei 2013

Art journal

Dit is een bladzijde uit mijn kleinste art journal. Deze gebruik ik voornamelijk om ideetjes in te noteren en uit te proberen. Dit kan ik dan later weer gebruiken wanneer ik eens om inspiratie verlegen zit.

Een kort postje dit keer, op het blog van het designteam kun je nalezen hoe en wat.

A page in my smallest art journal. I use this journal primarily for recording and trying out ideas so I can use it as inspiration for other projects.
Just a short post this time, will be back soon with the give away. For all the details please visit the designteam blog.

I would like to join in the challenge at SSS with the theme Things with wings.

7 opmerkingen:

  1. Hoi Saskia,
    Grappig idee zo'n boekje.
    Enne... het is een mooie bladzijde geworden!
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie bladzijde, heel rustig van kleur anders dan je normaal doet.
    Dit spreekt me wel aan

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. what a great idea of having a book to work ideas out - like this layout.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Had het al bij de Stempelwinkel neergezet Saskia, een erg bijzonder mooie pagina, heerlijke tinten, mooi werk!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf hoe deze monochrome kleuren werken hier! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi Saskia.
    Hele mooie tinten die je hebt gebruikt.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great page, love the soft muted tones.. thanks for joining us at Simon Says Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen