woensdag 24 juli 2013

Water!

A warm welcome to my new follower Karla!

Voor de broodnodige verkoeling wat waterdruppels (Cherry Pie) geƫmbossed op een achtergrond gemaakt met Dylusions en de stencil Surf van artist cellar. De druppels heb ik ingekleurd met pearlescent acrylic ink van Daler-Rowney.

Time to cool off after these past hot-hot-hot days around here. I embossed the waterdrops stamp by Cherry Pie a few times on a background made with Dylusions and the Surf stencil by artist cellar. The drops were coloured with pearlescent acrylic ink by Daler-Rowney.

For ordering details please visit the designteam blog.

Sinds zaterdag is The Old Reader uit de lucht door serverproblemen. In deze reader heb ik al mijn abonnementen ondergebracht na het heengaan van Google Reader. Dus sinds zaterdag ben ik niet meer in staat om te zien wat jullie allemaal posten, waardoor ik ook hopeloos achterloop met berichtjes achterlaten. Hopelijk is het leed snel geleden en is The Old Reader binnenkort weer te benaderen.

2 opmerkingen:

  1. just adore that colour combination...perfect for the weather we're having.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een coole kaart Saskia.
    Heel toepasselijk met dit weer.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen