zondag 23 maart 2014

Spritzer

Deze kaart heb ik een paar weken geleden gemaakt toen ik de spritzer van Tim Holtz aan het uitproberen was.
Het duurde wel even voor ik de slag te pakken had en daadwerkelijk wat inkt op het papier kreeg. Bovendien is het niet erg geschikt voor mensen als ik met weinig kracht in de handen, maar toch vind ik het een erg leuk speeltje.

Ik kreeg de kaart niet helemaal goed op de foto, maar dat moet je er maar bijdenken. Deze keer had ik gespritzt met een zilveren Posca marker, redelijk dicht op de gladde achtergrond dus kregen de sterren een cool spletter effect.

De gescheurde ster heb ik met de distress paint Pewter beschilderd en bestempeld met de nieuwe Franse tekst achtergrond stempel van De Stempelwinkel.  Mooi formaat is die, hij is nog niet van mijn bureau af geweest, zo vaak pak ik hem.


I made this card some weeks ago when I was playing with my Tim Holtz' Spritzer. I found it a bit difficult to handle at first but finally I managed to get some ink on the paper. Then I got the hang of it and it was no longer a problem. I really like this toy!

The photograph is not very good but you get the idea and you can see at the top the cool splatter effect I got by holding the spritzer really close to the smooth background that I had painted with distress paints. The spritzing was done with a Posca acrylic paint marker. 

The torn star, painted with Pewter, was stamped on with the new large French handwriting background by De Stempelwinkel which has already become one of my all time favourite stamps.

2 opmerkingen:

  1. Leuk geheel geworden Saskia...
    Op YouTube heb ik filmpjes bekeken over de Spritzer (wist toennl nog niet wat het was een paar weken geleden)...en dacht: dat vinden mijn handen niet leuk...dus hier geen Spritzer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het toch gelukt ie iets moois met die spritzer te maken. Vervelend dat het eigenlijk te lastig is... Maar heel mooi geworden, dat hart in die kleur is ook super!@ Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen