woensdag 22 oktober 2014

Catch up

Tja, dat krijg je als je een beetje verroest raakt. Deze maand val ik in bij het designteam van De Stempelwinkel en ik heb netjes al mijn halloweenprojectjes gepost.
Maar dan vergeet ik om ze hier te posten, dom!

Dus alsnog een overzicht van de werkjes tot nu toe en een link naar het designteam zodat je kunt lezen hoe en wat er gebruikt is.

Darn, I'm getting rusty. I helped out at the designteam blog this month and posted everything in time but totally forgot to post them on my own blog. So here's a recap of all projects so far with a hyperlink to  the designteam's post for the what's what.


 Details via deze link.

 Details via deze link.

Details via deze link.

Houd het blog van het designteam deze maand extra in de gaten want elke dag is er een prachtig Halloween project te zien, je kijkt je ogen uit.

2 opmerkingen:

  1. Ik had ze daar allemaal al bespeurd en van genoten! Mooi dat je heldere en warme tinten hebt gebruikt! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen