dinsdag 28 oktober 2014

Halloween

Door wat geschuif met data kwamen er van mij twee posts achter elkaar op het designteam blog.

Deze is van gisteren:

Bij het designteam lees je hoe de tag gemaakt is. Is het kleine bezempje niet schattig?

En deze is van vandaag:

Een boekenlegger met een resisttechniek. Op het blog van het designteam lees je meer.

En dit waren mijn laatste Halloween bijdragen voor deze maand. Volgende maand val ik ook nog in bij het designteam, dus ik zal jullie in ieder geval daar nog treffen.

2 opmerkingen:

  1. Die met de bezem had ik nog niet gezien; dat is mooi gemaakt! Leuk dat je weer vaker te zien bent op dat blog...
    Ik was zaterdag helemaal verrast door wat er door de brievenbus geschoven kwam! Dank je wel! Zo mooi het paneel! Staat als inspiratie in de kamer te pronken en daar ga ik nog heel veel van genieten... Nogmaals dank je; had niet gehoeven , maar super dat je dit gedaan hebt! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wonderful unique Halloween creations.
    groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen