woensdag 31 december 2014

Bedankt

Ik wil iedereen van harte bedanken voor de belangstelling dit jaar. Het was een ingrijpend jaar voor mij wat mijn gezondheid betrof en 2015 zal wat dat aangaat niet veel anders zijn. Maar er is licht aan het eind van de tunnel!

Ik heb hierdoor de laatste tijd niet veel meer kunnen posten of reageren op andermans posts. Ik hoop dat ik dat in de loop van 2015 ook weer volledig achter me kan laten.

Op het blog van het designteam staat mijn laatste techniek tag. Volgend jaar kom ik terug, niet op de 31ste maar op de 15de en met een ander concept!



En voor mijn project 365 heb ik al een stapeltje klaar liggen om elke dag wat op te kliederen. Ik heb besloten gewoon te doen waar ik op dat moment zin in heb en geen thema aan te houden, laat het maar lekker bont worden.


Ook als ik zin heb in een ander formaat dan dit bloemetje van ca 5 cm ga ik gewoon daar op over! Ik houd jullie wel op de hoogte van de vorderingen.

Allemaal een heel fijne jaarwisseling en een goed begin van 2015!

3 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke labels Saskia.
    Ik hoop dat jouw gezondheid in 2015 een vlucht neemt en je snel kunt herstellen van alle ellendige dingen die op je pad zijn gekomen.
    Ben heel benieuwd wat 2015 op creatief gebied gaat brengen. Volg je op de voet....
    Goede jaarwisseling

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat 2015 maar een positief jaar voor je mag worden Saskia!
    Ik maak uit je verhaal op dat je gezondheid zorgen baart....veel sterkte daarmee!
    Je labels zijn erg mooi...
    Hartelijke groet,
    Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je labels vind ik super mooi! Ben benieuwd wat je voor het 365 project allemaal gaat maken. Niet zo fijn te horen dat je nog niet helemaal "klaar" bent, maar ik hoop toch dat 2015 je een betere gezondheid en vooral veel mooie en creatieve momenten brengt! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen